Sen Anlat Karadeniz 32. Bölüm Fragman Analizi(Bakın Nefes Nereye Gidiyormuş!)


Ahmet eren
Ahmet eren

Abi sunuda düşün fikret vedat a vurdu 1. Fıragman

Vor 18 Tage
Fadime Kurt
Fadime Kurt

Nefesi fikret geri getirecek ve elleri ile vedat ı hapse yolluycak fikret vedat ı konturol eden tek kişi ve tahir onun icin cok önemli

Vor 19 Tage
Alik Aliyev
Alik Aliyev

Bence Fatih ölməz ve Nefesde Tahiri bırakmaz

Vor 20 Tage
muhammet karaoğlan
muhammet karaoğlan

Nefes tahirden fena laf yiyecek giddi diye

Vor 21 Tag
İlknur Diken
İlknur Diken

Dikkat ettiysen Fikret o kemençeyi yaparken içine mektup koydu.

Vor 21 Tag
Can yusuf Kıymaz
Can yusuf Kıymaz

Ee nefes nereye gidiyormuş😂

Vor 22 Tage
Tulka Kahveci
Tulka Kahveci

Tahir. Birakmaz. Onlari

Vor 22 Tage
Sedanur Atmaca
Sedanur Atmaca

Nefes in onune tahir cikay

Vor 22 Tage
Hatice Büyüm
Hatice Büyüm

Bu mu yani bide başlığa bakın ne yazmişsınız ona göre altinı doldurun lütfen!!!!

Vor 22 Tage
Uma Gokul2929
Uma Gokul2929

32 episode please

Vor 22 Tage
Elfiii X
Elfiii X

Hani Nefes‘in nereye gideceğini söyleyecektin?? Ne diye boş boş insanların vaktini çalıyorsun?

Vor 23 Tage
مهدي صباح
مهدي صباح

Fatihin vurulmasinin nedeni murat cunku oraya gitme nedeni murati😟❤

Vor 23 Tage
semsat kazakowa
semsat kazakowa

Bence fatih ölmez çünkü en son sözü berraga nasıl gidiyor demesiydi eger ölecekse sevdigini söylerdi bence...

Vor 23 Tage
Filiz Kamali
Filiz Kamali

Nefes Tahiri bırakmaz

Vor 23 Tage
klip hayellerim
klip hayellerim

Bence gitmez Tahir onları bulur

Vor 23 Tage
melisa Karaltı
melisa Karaltı

Nefes gideceği yere gidiyor 😂😂😂😂😀😀

Vor 23 Tage
ULSELES ASTEPE
ULSELES ASTEPE

Tek yaptığin prim nereye gitcegini yazmissin basliga ama bize soruyosun bu kanal bana basagi

Vor 23 Tage
SAK NEFTAH
SAK NEFTAH

Bu hep dogru ve mantikli konsuyor mantikli olabilir cok kotu oldu be bu dizi mutsus sonla bitecek gorun bakin😥😦😥😥

Vor 23 Tage
the turmans
the turmans

Bence nefes tahiri birakmaz o biraksa bile tahir onu birakmaz abi

Vor 23 Tage
Ömer Sefa Yılmaz
Ömer Sefa Yılmaz

Nefes tahiti bırakmaz.Senaryoya göre

Vor 23 Tage
Baki Aslan
Baki Aslan

bence nefes giderse Tahir yine getirir 😊 bunda bence herkesle aynı fikirdeyiz

Vor 23 Tage
nefes zorlu kaleli
nefes zorlu kaleli

ben sadece 2 analz kanalina abuneyim biri sensin digeri yeah tv ikinizinde tahminleri harika

Vor 23 Tage
nefes zorlu kaleli
nefes zorlu kaleli

yasayan tarih lutfen bu yorumumuma cevap yaz fikret kemencenin icine not birakti bu notun ne oldugunu dusunuyorsun yazarmisn

Vor 23 Tage
Orxan Eliyev
Orxan Eliyev

Hayìr

Vor 23 Tage
Ezel Arslan
Ezel Arslan

Senarist sacmaliyo ama

Vor 23 Tage
Pinar Karaca
Pinar Karaca

Mükemmel olmuş 👍👍

Vor 23 Tage
necdet eser
necdet eser

Kemençenin içinde dinleme cihazı yani böcek olabilir bence .

Vor 23 Tage
Yakup Kale
Yakup Kale

Nefes tahiri asla bırakamaz berrak fatih vurulduğunda ağladı yani o da aşık tamam berfat başlar

Vor 23 Tage
vasfiye sertkaya
vasfiye sertkaya

Bence gitmezz nef3s👍😱😱😭

Vor 23 Tage
yasemin dikmen
yasemin dikmen

Nefesin kaçma alışkanlığını anlıyorduk ta şimdi kaçıyorsa hiiiiiiiiiç anlamıyorum Tahir imiz kendini Nefesin mutluluğuna adamışken 1000 kerede olsa yaralarını Sarar'ım diyen bir Ada'ma bu kazı evet kazık atılmaz Nefesin verdiği sözleri fazla ciddiye almamamız gerektiğini bir kez daha gördük kendi başına birşeyler yaptığında hep B..... Sarıyor Tahirde arkasını topluyor

Vor 23 Tage
Hamdiye Bak
Hamdiye Bak

Eğer Yiğit ı alıp giderse verdikleri sözler boş çıkar ve bizde yalanı izlemiş oluruz ayrıca Fikret kemencenin içine mektup yazıp koydu zamanı gelince biz susucaz sadece o konusucak dedi Fatih çıkarsa sadece Fatih değil diğer karakterlerden biri diziden çıkarsa taşlar yerinden oynar ve hiçbir tadı kalmaz dizinin özelliği bozulur ve seyirci yavaş yavaş diziden kopar yani senarist gazabına ve saçmalığına bir dizi daha kurban gider

Vor 23 Tage
iki deli Aşık kaleli
iki deli Aşık kaleli

Eyer fatih ölürse Çok saçma oluryani fatih ölürse Nefes geridönmez ve saniye hanım nefesin eve almaz bence hem nefes nereye gitiyor öyle tahiri bırakıp 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Vor 23 Tage
iki deli Aşık kaleli
iki deli Aşık kaleli

Tabi ikide tahir nefesi bulup gitmesine Engel olur

Vor 23 Tage
Duygu İdiz
Duygu İdiz

Evet vedat yokken nası olursa silah çekilip fatih vurulur kim verdi vur emrini üstelık vedatın haberi varmıydı düğünden bence yoktu

Vor 23 Tage
Seda Güner
Seda Güner

Tahirin suçu yokken nasil bırakabiliyor nefes

Vor 23 Tage
MELISA YILDIZ
MELISA YILDIZ

Nefes gitse bile tahir onu bulur

Vor 23 Tage
nesem61
nesem61

düğün mekanı neresi seçilmiş acaba?

Vor 23 Tage
Arzu Ucuncu
Arzu Ucuncu

Evet Fikret içine yazdığı kağıdı kemençenin içine koydu.Bakalım herkesin susup kemençenin konuşacağı zaman ne zaman gelicek...sabırla bekliyoruz😇

Vor 23 Tage
Harun Güneş
Harun Güneş

Kemençenin içine kagit birakti kendi yazdi hatta dikkat etmemissin

Vor 23 Tage
frd unl
frd unl

Sanirim bir detayi atladiniz fikret kemanin kapagini kapatmadan icine bir mektup yada bir kagit koydu

Vor 23 Tage
Kral Benim
Kral Benim

Bece nefes gitmez

Vor 23 Tage
Nagihan SAPCI
Nagihan SAPCI

Ben soyliyim. Yayla evine gidiyor.

Vor 23 Tage
ela
ela

vedatada her kes susacak bu konusacak derken notu kasd ediyordu aslinda

Vor 23 Tage
ela
ela

o kemencenin sembolik bi anlami yok fikret onun icine bir not koydu gormedinizmi kucuk bi not yazip icine koydu sonrada birlesdirdi

Vor 23 Tage
Sabina Keremanova
Sabina Keremanova

Amina salak

Vor 23 Tage
Selahattin Ozel
Selahattin Ozel

Bide nefes hamile kalcak diyorlar ya daha birşey olmadı ki seraniz sagolsun fırsat vermiyor

Vor 23 Tage
Selahattin Ozel
Selahattin Ozel

+frd unl bu güzel haber işte

Vor 23 Tage
Selahattin Ozel
Selahattin Ozel

+frd unl oldularmı gercekten

Vor 23 Tage
frd unl
frd unl

Onlar gecen haftaki bolumde beraber oldular

Vor 23 Tage
Selahattin Ozel
Selahattin Ozel

Bence nefes tahiri bırakmaz hele bu durumda tahiri yanlız bırakmaz diye düşünüyorum

Vor 23 Tage
Selahattin Ozel
Selahattin Ozel

Bu fikreti cözemedim kim bu Fikret ve Fatih ölcekmi abi nefes tahiri bırakıyormu

Vor 23 Tage
Musa Hurma
Musa Hurma

allahım ayrılmasınlar

Vor 23 Tage
Tansu Yıldız
Tansu Yıldız

Teşekkürler

Vor 23 Tage
idil asena
idil asena

Nazar vedatın suratına tükürüp diklenmeseydi dayak yemeyecekti .Hadi dayak yedi niye düğündekileri arıyon huzurlarını bozuyon her şey nazarın suçu ama her zaman ki gibi fatura nefese kesildi...

Vor 23 Tage
Esra Altıntop
Esra Altıntop

Abi bi kâğıda birşey yazıp kemençenin içine koydu

Vor 23 Tage
Amina gadzhieva
Amina gadzhieva

Fikret kemencenin icine bir mektub koydu

Vor 23 Tage
NEFES TAHİR NefTah delisi
NEFES TAHİR NefTah delisi

Artık cemil ögrenmeli herseyi fazla uzadı

Vor 23 Tage
NEFES TAHİR NefTah delisi
NEFES TAHİR NefTah delisi

+ela ayn ya

Vor 23 Tage
ela
ela

aynen katiliyorum sana bu ne yaa noldu herseyi bilen cemil burnunun dibindeki vedatin yaptiklarini oyrenmeyecek oylemi

Vor 23 Tage
Gunay Eliyeva
Gunay Eliyeva

fatihin vurulmasının suçu tabiki murat inşallah her şey çok güzel olur

Vor 23 Tage
Selahattin Ozel
Selahattin Ozel

Fatih ölcekmi gercekten

Vor 23 Tage
Zuhal Karakuş
Zuhal Karakuş

Osman hocaya ev aranmasından belli nefes oraya gidecek

Vor 23 Tage
sen anlat karadeniz sen anlat karadeniz
sen anlat karadeniz sen anlat karadeniz

Bence gidemez belki gider ama bunlar nekadar birbirlerine sözler verdiler nefes tahire bunu yapmaz diye düşünüyorum

Vor 23 Tage
ela
ela

bende ayni fikirdeyim

Vor 23 Tage
Şuşu Reis
Şuşu Reis

Nefes çok saçmaladı yani o kadar çok sinir oldum ki tahir orda kardeşinin canıyla uğraşıyor nefes kalkmış saniyenin bir lafı ile evi terk ediyor kocasına destek olması gerekirken hayır bide nefese en çok destek olan fatihti ya fatih nefese böyle mi yaptı tahir nefese böyle mi yaptı bugüne kadar nefese ne kadar eleştiri yapıldıysa hep arkasındaydım ama bu olmadı yani erkan bey nefes karakterini öyle bi bitirdiki nasıl toplıcak bilmiyorum artık....

Vor 23 Tage
Şuşu Reis
Şuşu Reis

İçine de bişey koydu kemençenin

Vor 23 Tage
Esgerova Xeyale
Esgerova Xeyale

Bence nefes gedecek tahirde bi sure nefesi aff etmeyecek onu o halde birakib gitdigi icin hem fafih olurse dizi reytingi duser bence o yuzden oyle hata yapmazlar

Vor 23 Tage
Solmaz Əzəmmədova
Solmaz Əzəmmədova

Fikret kemençenin içine mektup koydu

Vor 23 Tage
Sevda Köseoğlu
Sevda Köseoğlu

Analiz süper olmuş 👍 Bence Nefes Yiğiti alıb gidemez ya Yani bence Fraqmanda ters köşe var.. Gitse bile Osman Hocanın yayla evine gider

Vor 23 Tage
Selahattin Ozel
Selahattin Ozel

Farkondamısınız nefes giderken gülüyor nefes normalde tahirden ayrılırken aglar belki bir rüya yada olan yapmak isteyipte tahiri bırakmamak hayal etmiştir hatırlarsınız Tahir vedatı öldürdüm dedigi bölümde aynı olmıştıu

Vor 23 Tage
Nirgül Teke
Nirgül Teke

Güzel bir bölümden sonra Fatih'in vurulması kötü oldu lütfen ölmesin kötüler ölsün

Vor 24 Tage
Halime Cankurt
Halime Cankurt

Yazarlar iyice sacmalamislar nefes neden gitsin zaten bir dugunle bolum bitti sikiyorsunuz artik

Vor 24 Tage
derya deniz
derya deniz

Bana fatihin ölmediğini söyleyin ☹😖😖😢😢

Vor 24 Tage
filiz Tarakcı
filiz Tarakcı

2

Vor 18 Tage
derya deniz
derya deniz

+Hafize Aynayeva Evet bu diziyi furkan aksoy için izliyorum onuda diziden çıkarırlarsa tadı kalmaz😐😐ama vurulma sahnesinde içim gitti sanki beni kalbimden vurdular😖😖

Vor 23 Tage
Hafize Aynayeva
Hafize Aynayeva

Fatih olurse dizinin tadi kalmaz zaten reytkler düşdü daha da batr dizi bunu goze almasinlar bence

Vor 23 Tage
Hafize Aynayeva
Hafize Aynayeva

Aynən

Vor 23 Tage
derya deniz
derya deniz

+Selahattin Ozel aynn

Vor 23 Tage
esedulayev esesulayev
esedulayev esesulayev

Yaziq nefesin toyu burnundan fitir fitir geldiye 😢😢

Vor 24 Tage
esedulayev esesulayev
esedulayev esesulayev

Buuu saniye hanimda ne olsa nefesden bilireee😕😕😕

Vor 24 Tage
Yako Can Res
Yako Can Res

İi de abi rustem de vedat için tehlikeli rustem Fikret e herşeyi anlatacak Türkan cemile anlatacak ve vedet yurt dışına kaçavaktır ve!!

Vor 24 Tage
Sevim Yavruoğlu
Sevim Yavruoğlu

Tahir ile nefes çok ama çok mutlu olacak. Nefes ve yiğit evden ayrılır . Ama nereye gidecek hepsi daha fazlası 18 $ 30 DA neler alacak

Vor 24 Tage
Hatice Öznehir
Hatice Öznehir

Eee içine mektup yazdıya

Vor 24 Tage
Zeynep Karafazli
Zeynep Karafazli

Bence iyi oldu nefesin gitmesi saniye de anlar hatasını.bu işin nazar yüzünden olduğunu duyunca belki pişman olur gerçi olmasa da fikret onu pişman eder. Tahir kısa zamanda bulur nefesi zaten. Ama bu arada Allah aşkına nefes tahirden ayrılıp tekstilde çalışacak diye analiz yapma. Ya Allah aşkına bu tekstil çekimleri dediginiz fotoğraf elinize sezon başlamadan önce geçmedi mi. Bu dizi kaç bölüm sonrasından gidiyor sanıyorsunuz. Sezon başlayalı kaç bölüm oldu bi göremedik o tekstili. Mesela iki hafta önce İnstengramda hamam sahnesi var diye foto atıldı bu hafta o bölüm yayınlandı. Demem o ki iki üç bölüm önden çekiliyor sandığıniz gibi yirmi bölüm sonrasını çekmiyorlar şimdiden. O yüzden tekstil mekstil yok.

Vor 24 Tage
Samet Mercan
Samet Mercan

Yalnız senin bu yaptığın da ayıp. Bakın nefes nereye gidecek diyorsun, hiç içinden bahsetmiyorsun. İzleme kasmak istiyorsan başka yöntemler bul.

Vor 24 Tage
Büşra Özkan
Büşra Özkan

Kemençenin içine not koydu ve bence o notta saniyenin yaptıkları yazıyor ve furkan ölmicek dizideki ekipten bir abla canlıda söyledi ayrılan yok diye

Vor 24 Tage
Ebrar Tv
Ebrar Tv

Abi kemençenin içinde bir mektup var bu eğer kemence kırılırsa ortaya çıkar ancak birde fatihin vurulması berrak la aralarını yapabilir nefes nereye gidiyor onu hala anlamadim ama nefes ile tahir ayrılırsa reytingler çöker o yüzden böyle bir saçmalık yapacaklarını sanmıyorum 2. Fragman güzel olmalı bence

Vor 24 Tage
fatih balcı
fatih balcı

Ah gel bizim eve geldi gell yalan dolan şey yapıon yaron 18.30 muş muş

Vor 24 Tage
altuk Alturk
altuk Alturk

Vallahi artık ne düşüneceğimizi şaşırdık her zaman suclu nefes zaten bu değişmiyor ama Tahir karısını ve oğlunu asla ama asla bırakmaz saniye kendi yaptığını unutmuş yine nazar da berağı arayacağına o çok bilmiş babanı arada Vedat beyi nasıl bir piskopat bilsin artık

Vor 24 Tage
Manil Fetrati
Manil Fetrati

Nefes yine osman hocanın evine gitmiş olabailir

Vor 24 Tage
Muhammet Ali Ertuğrul
Muhammet Ali Ertuğrul

abi o kemençe ile ilgili birşey belirtmek istiyorum Dikkat ettiyseniz Vedat Fikret'in yanına gelmeden hemen önce Fikret bir not yazıp kemençenin içine kattı ve bizim burda dikkat etmemiz gereken nokta bence o notta ne yazdığı olması gerek Benim teorim ilk olarak Fikret'in vedata "bir gün herkes susacak ve son sözü bu söylicek" diyerek kemençeyi gösterdi yüksek ihtimalle o kağıtta saniyenin sırrı yazıyor ikinci ama düşük olan ihtimal ise tahirin Fikret'in oğlu olduğu yazıyor olabilir ama bu kemençenin içindeki not nasıl ortaya çıkar ha bak onu bilmiyorum Abi eğer teorimi beğendiysen paylaşır mısın bu arada fatih yani Furkan Aksoy diziden çıkacak diye saçma bir haber aldıkta bizi bilgilendirirmisin abi analizlerini çok seviyorum emeğine sağlık hiçbirini kaçırmadan izliyorum.

Vor 24 Tage
Ali-İso-Haso Gaming
Ali-İso-Haso Gaming

Eline emeğine sağlık kardeşim Teşekkürler Yaşayan Tarih:)

Vor 24 Tage
livaneli livaneli
livaneli livaneli

Osaman hoca ev arıyorum dedigi an anladım nefes le tahire ayrılik gözüktüğünü. Tabi ki osman hocanın yanina gelecek hatta yeniden berrağı da yanına alacak ..

Vor 24 Tage
Simay Cilsal
Simay Cilsal

Nefes nereye giderse gitsin tahirle nefes evli o yüzden ayrılamazlar

Vor 24 Tage
Nazli Can
Nazli Can

Olacak olanlar şu; Saniye hanim yine Nefes'i suçlayacak. Nefes artık dayanamayıp kaçacak. Tahir, peşinden gidecek. Fatih, ameliyat olacak ve iyilesecek. Berrak'la arasi iyi olacak. Ask kirintilari.. Türkan,Cemil'e Vedat'in Mercan'i astigini söylemeyecek. Çünkü, hapse girmesini istemiyor. Nazar, Fatih'in vurulmasindan korkup aynısı Murat'a da olur diye dayak yediğini söylemeyecek. Vedat,artık Fikret'in sabrini taşırdı. Ancak onun kendi planları olduğu için onu polise teslim etmeyecek. Bu kada😊r

Vor 24 Tage
Orkide Samira Kaya
Orkide Samira Kaya

Yine başa sardıysa dizi bu sezon da uzun geçer...Yuppppiiii

Vor 24 Tage
nergis uysal
nergis uysal

Anlamadım fatih ölüyormu ölmüyormu

Vor 24 Tage
mfk Kırat
mfk Kırat

unuttum fatih ölmeyecek benim düşüncem böyle

Vor 24 Tage
damla ozdemir
damla ozdemir

Abi baslukdA bakin nefes nereye gidey yaziyorsun vidyoda soylemiyorsun🙄🙄😶🤔

Vor 24 Tage
Beyza Aktas
Beyza Aktas

Ve yangaz olmeyecek berrak ve fatihnin aşki devam edecek

Vor 24 Tage
hiphop tv
hiphop tv

Ula nefes niye gidiyorsun yaa tahir napıcak hiç düşündünmü ya şimdi kendimi tahirin yerine koyim kardeşim vurulmuş en güvendiğim hayat arkadaşım olan eşim oğlumuda almış ve gitmiş yaa ben dayanamam karı-koca dediğin dar günde yada birbirlerine en ihtiyacı olcak zamanda birbirlerinin yanında olmaktır mesela nefesin en kötü zamanlarında tahir vardı yanında tahir ona "gel göğsüme sığ yarim" dedi ona kol kanat oldu ona sarıldı elini tuttu ve bir daha bırakmadı nefesinde tahirin bu zor anında yanında olması ona derman olması lazımken yaptığı şeye bak bu saniyede hiç çenesunu tutamay canum riv riv riv vallahi boğaldum oy nenem bu nedu tam saniye nefesi sevdi diyrız yine bişey çıkayi

Vor 24 Tage
Döne Cacik
Döne Cacik

+hiphop tv sanmiyorum cikacagini

Vor 24 Tage
hiphop tv
hiphop tv

@Döne Cacik ya o değilde sinan tuzcu (mustafa kaleli) instagramdan fatih diziden çıkıyo diye birşey paylaşmış acaba doğrumu yaa

Vor 24 Tage
Döne Cacik
Döne Cacik

Günaydunnnnn

Vor 24 Tage
hiphop tv
hiphop tv

@Döne Cacik aynen o önce gitsin kendi yediği haltları sorgulasın yaa kafasına saksı düşse nefes yüzünden dicek yaa saniyeye acayip gıcık oldum

Vor 24 Tage
Döne Cacik
Döne Cacik

Ne yapsin saniye hanim sayesinde kendi nasil his ediyo acaba Hep sucu nefese atiyo kendi yedigi halti unutmus onun yüzünden 2 Can gitmis bunu düsünüyomu acebb

Vor 24 Tage
Beyza Aktas
Beyza Aktas

( turkceme ozurdilerim belçika da doğdumda ondan ) Bence bölumlere heycan getirmek icin nefes tahiri birakicak ama tahir izin vermez devami da siz bulun

Vor 24 Tage
frd unl
frd unl

Bence turkcen guzel

Vor 23 Tage
Guven Iletisim
Guven Iletisim

tek senin videonla avunuyoz abi

Vor 24 Tage
mfk Kırat
mfk Kırat

fatihin vurulması nazar yüzünden oldu ama yine nefes oldu suçlu nefes de aldı basını gidiyo hayırdır yolçuluk nereye

Vor 24 Tage
Emirhan Dalkıran
Emirhan Dalkıran

Aynen

Vor 23 Tage
Tuğçe doğa
Tuğçe doğa

+Guven Iletisim ama Fatih vedatın evinde vuruldu vedatı da başlarına musallat eden kim?? Nefesss

Vor 23 Tage
Samet Mercan
Samet Mercan

mfk Kırat senaristimiz sağ olsun. Adamda psikolojik analiz yapma yeteneği sıfırnokta Dizinin içine sıçtı, buyrun cenaze namazına.

Vor 24 Tage
Yıldırım Bozkaya
Yıldırım Bozkaya

Nazar Berrak'ı arayıp olanları anlatmasaydı her şey çok güzel olacaktı.Bu olanlar hep Nazar yüzünden oldu!... Öfffff😞😞😞😞😞😣😣😣😣😣😣😢

Vor 24 Tage
Beyza cani
Beyza cani

Belki nefes ya yayla evine yada Osman hocaya gidiyor

Vor 24 Tage
hira şentürk
hira şentürk

Fiktetin eline sağlık bence nefesi Rüstem durdurcak boşuna o kadar bölüm sonra boşuna gelmedi

Vor 24 Tage
Selahattin Ozel
Selahattin Ozel

+filiz Tarakcı 2 nedur da

Vor 23 Tage
filiz Tarakcı
filiz Tarakcı

2

Vor 23 Tage
Selahattin Ozel
Selahattin Ozel

Bence nefesi Fikret durdurcak acaba nefes fikretin kızı olabilirmi

Vor 23 Tage
Samet Mercan
Samet Mercan

Kardeşim neden bahsediyorsun Allah aşkına? Furkan aksoy diziden çıktı. Bayıldığınız sürekli övdüğünüz erkan birgören sağ olsun. Artık yan gazlar diye bir kavram yok. Erkan bir görenin sen anlat Karadenizin başına geldiği güne ne alet olsun. Rabbimden dilerim inşallah bundan sonra senaristlik falan yapamaz. Sıçtı güzelim dizinin içine. İnşallah bir an önce Final yapar da, Fatih siz sen anlat Karadenizi izlemek zorunda kalmayız. Hele hele saniyenin her bir şey olduğunda nefesin üzerine gitmesi, yeter ulan, yeter. Nefesin saniye ile ilk defa karşı karşıya gelmiş gibi Tahiri yüzüstü bırakıp gitmesi, abi bunlar nasıl bir kafa yapısı? Allah aşkına final yapsınlar yalvarıyorum. Çok açık söylüyorum, eğer Sinan tuzcu sen anlat Karadeniz izleyicilerin trol demediyse buyrun cenaze namazına.

Vor 24 Tage
Betül Orhan
Betül Orhan

Furkan diziden falan çıkmadı Allah aşkına Sinan tuzcu veda mesajı attı diye yediniz mi troll troll gidin fan hesaplarından kamera arkası görüntülere bakın 1. Sezonda böyle bir troll yapmıştı

Vor 21 Tag
fatma toprak
fatma toprak

He zaten senin için final yapacaklar ya sen ne konuşuyon ya .pardonda bide paragraf gibi yorum yazmışın asılda senin gibilerin yorumları kabul edilmemeli de neyse mantıksızzz

Vor 23 Tage
azraderin 1011
azraderin 1011

Samet Mercan asla final yapmasınlar ben o dizi olmadan yaşayamam abiiii ölürüm ben o dizi olmazsa yaaa final falan yapmasınlar abii yaaaaaa

Vor 23 Tage
NEFES TAHİR NefTah delisi
NEFES TAHİR NefTah delisi

Hayir ya fatih cikmasın diziden 😭

Vor 23 Tage
Samet Mercan
Samet Mercan

Yasemin Koca kesinlikle olmaz. Ama sen anlat Karadeniz yoğun bakımdaki hasta gibi çırpınıyor ressmen. Nefesim bu Tahiri terk etmelerini o kadar çok gördük ki, artık insanı gitmişken geri dönme diyesi geliyor. Bir de üstüne Fatih’in ölümü, ne olacağız bilmiyorum?

Vor 24 Tage
hayalperest gülücük
hayalperest gülücük

Nefes salaklik yapio tahirle birbirlerine soz verdiler her ne olursa olsun basimiz dik olcak diye ama her defasinda nefes gidio saniye hanimada sinir oldum her seyde nefesi suçluyor

Vor 24 Tage
Ahmet İşcan
Ahmet İşcan

Abi nefes gider mi gitmez mi bilmiyorum. Çünkü bu Erkan birgörenin ne yapacağı belli olmuyor... Şimdi de Fatih’in diziden çıkacağını söylüyorlar... Hatta kanıtlı istersen gir Sinan tuzcu’nun Instagram sayfasına en son paylaştığı gönderiye bak... Nefesim gideceği konusuna gelirsek dediğin gibi Erkan birgörenin ne yapacağı belli olmuyor... Ama tek dileğim gitsin artık daha fazla saçmalamadan bitsin bu dizi...

Vor 24 Tage
Ahmet İşcan
Ahmet İşcan

Ulker Gunalan işte sizin dizi anlayışınız bu yaratıcı bir hikayeden saçma bir hikayeye geçiş yaptılar siz hala diziyi savunun...

Vor 22 Tage
Ulker Gunalan
Ulker Gunalan

Ahmet İşcan size mi sorduk dizi ne zaman biteceğini dizi devam etmeli begenmiyorsan başka kanala geç seni tuna nmi var

Vor 23 Tage
Özlem Temiz
Özlem Temiz

Bir kadın sevdigi her geçen gün sevgisinin artı admı 1 tektitle 1 lafla bırakmaz şahsen ben bırakmam şu repligi unutmayın OLMAMIŞ BİÇ BİR ŞEYDEN KORMA NEFE KALELİ DEDİ TAHİR ŞİMDİ KOLAYMI ÇEKİP GİTMEK KOLAYSA YOLU AÇIK NEFESİN VEDAT IN İSTEDİ İSTEYE BİLECEGİ HERŞEYİ TEHTİTLERLE ŞANTAJLARLA YAPA BİLİR AMA BEN BURDA NEFE GİTCEK DEMİYORUM GİTMİYECEKTE DEMİYORUM

Vor 24 Tage
Aşıklar Şehri
Aşıklar Şehri

Nefes birakip gider ama Tahir birakmaz

Vor 24 Tage
İlknur Ozkaya
İlknur Ozkaya

Abi bakın nefes nereye gidiyomus diyosun video başlığında ama soylemiyosun.Ya yarın fizik sınavım vardı be.olacak şey miydi.😣😯😖

Vor 24 Tage

Nächstes Video